Mobile Homes Costa Brava
Jesteś tutaj:

Kemping Cala Llevadó

W tym roku postanowiliśmy wybrać się na wakacje poza sezonem. Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się nad pomysłem wyjazdu na kemping do Hiszpanii na początku maja, jesteśmy tutaj, aby dać Wam odpowiedź: zdecydowanie tak!

Od początku wiedzieliśmy, że kilka dni urlopu chcemy spędzić na  hiszpańskiej Costa Brava. Zachwycające plaże, zapierające dech w piersiach widoki i przepyszna kuchnia – tego właśnie szukaliśmy. Po dokładnym researchu wybraliśmy Kamping Cala Llevadó jako naszą bazę wypadową. Na nocleg zdecydowaliśmy się na jeden z domków letniskowych oferowanych przez Vacanceselect.

- co musisz wiedzieć

Kemping Cala Llevadó w uroczej Tossa de Mar to idealne miejsce na wakacje na Costa Brava. To miejsce oferuje szeroki wybór miejsc noclegowych: od namiotów po domki mobilne i chatki. Położone wśród zieleni działki, niektóre z pięknym widokiem na morze, kuszą wypoczynkiem.

Uwaga – teren campingu jest pagórkowaty, co może być trudnością dla osób z ograniczeniami ruchowymi.

Mobile Homes Costa Brava

Dojazd do kempingu

Lotnisko w Barcelonie to 1 godzina 20 minut jazdy samochodem, a lotnisko w Gironie – 40 minut. Wypożyczenie auta daje niezależność i pozwala dotrzeć do miejsc bez komunikacji miejskiej. My jechaliśmy samochodem, bo mieliśmy dłuższe wakacje i chcieliśmy zwiedzić po drodze Szwajcarię i Francję.

Udogodnienia na kempingu Cala Llevadó​

Kemping Cala Llevadó ma bezpośredni dostęp do morza, a do tego basen i brodzik dla dzieci. Obok wody: restauracja z pysznym jedzeniem i pizzeria. Kilka kroków dalej wygodny supermarket – codziennie świeże pieczywo! Na campingu pralnia, plac zabaw, boisko do koszykówki i ping-pong. W sezonie działa miniklub dla dzieci, a wieczorami całe rodziny mogą się bawić na organizowanych animacjach.

Camping Cala Llevadó Swimming Pool
Cala Llevadó Pool Area
Cala Llevadó Shopping Centre
Cala Llevadó Laudry Facilities
Sea Green Cala Llevadó

Domy Mobilne Vacanceselect​

Wybraliśmy domek mobilny Moda na 6 osób z Vacanceselect. Domek miał 3 sypialnie, salon z kuchnią, łazienkę i toaletę. Idealny na rodzinne wakacje! Był w pełni wyposażony: naczynia, ekspres do kawy, mikrofalówka i lodówka. Domek miał też klimatyzację i ogrzewanie. Przydały się oba, bo w maju w dzień i w nocy robi się duża różnica temperatur. Dniem, przy 25 stopniach, włączaliśmy chłodzenie, a wieczorem, gdy robiło się chłodniej, grzejniki elektryczne.

Moda Mobile Home Kitchen Vacanceselect
Moda Mobile Home
Vacanceselect Mobile Home Living Room

Najbardziej urzekł nas taras z drewnianą podłogą. To on stał się naszym ulubionym miejscem wypoczynku. Relaksowaliśmy się na wygodnych leżakach, a wieczorami grill Skotti kusił nas pysznym jedzeniem.

Mobile Home Andalucia

Atrakcje w okolicy Camping Cala Llevadó

Największym atutem campingu jest jego położenie. Blisko znajdziesz wypożyczalnie sprzętów wodnych: paddleboardy, kajaki. Trzy plaże tuż przy campingu to za mało? Krótki wypad autem i możesz się opalać na Platja Gran czy Platja Mar Menuda. Zobaczysz tam też zamek! W Tossa de Mar organizują rejsy łodzią, często z przystankami w pięknych zatoczkach i możliwością nurkowania. To świetny pomysł, by zobaczyć wybrzeże z innej perspektywy.

Plaże

Schowany wśród pachnącego lasu sosnowego, Kemping Cala Llevadó zachwyca lokalizacją. Oszałamiające widoki i bezpośredni dostęp do aż trzech wspaniałych plaż czynią to miejsce wyjątkowym.

Platja Santa María de Llorell

Platja Santa Maria de Llorell skradła nasze serca. Choć zejście wymagało trochę wysiłku, widoki górzystego otoczenia i krystalicznie czysta woda wynagrodziły wszystko. W sezonie camping oferuje transport do plaży specjalnym autem terenowym. Na samej plaży czeka bar w rajskim klimacie. Serwuje przepyszne lokalne przysmaki: patatas bravas, kalmary, grillowaną ośmiornicę, świeżą rybę i wiele więcej. To może nie najtańsza opcja, ale połączenie pysznego jedzenia z widokiem na morze tworzy niezapomnianą atmosferę.

Platja Santa María de Llorell​

Cala Figuera

Wśród malowniczego krajobrazu kryje się Cala Figuera, niewielka, ale zachwycająca plaża nudystów. Dojście do niej z campingu jest łatwe – wystarczy zejść malowniczymi schodami wijącymi się między drzewami.

Cala Llevadó

Schowana w najdalszym zakątku campingu znajduje się Cala Llevadó, mała plaża o tej samej nazwie. Dojście do niej wymaga wprawdzie dłuższego spaceru, zwłaszcza jeśli mieszkasz przy recepcji, ale zdecydowanie warto! Piękno plaży i spokój, jaki panuje poza sezonem, tworzą magiczny klimat.

Tossa de Mar

10 minut jazdy od campingu czeka urocze miasteczko Tossa de Mar. Jego wizytówką jest średniowieczny zamek z XII i XIV wieku. Zwiedzanie zamku to świetny pomysł, a widoki z murów zapierają dech w piersiach. Po zwiedzaniu miasteczka poczuliśmy ochotę na coś słodkiego. Z całego serca polecamy BlauBlanc Gelato&Lounge – lodziarnię i kawiarnię, która rozpływa nasze kubki smakowe. Delektowaliśmy się tam pysznymi lodami, podziwiając panoramę zamku i morza. W centrum Tossa de Mar znajdziecie też mnóstwo restauracji, sklepów z pamiątkami i ubraniami. To idealne miejsce, by chłonąć atmosferę tego urokliwego miasteczka.

Tossa de Mar streets
Tossa de Mar viewing point
Attractions around Cala Llevadó​
Cruises Dofi Jet Boats Tossa de Mar

Lloret de Mar

Tossa de Mar to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych kurortów Costa Brava. Przyciąga zarówno młodych turystów szukających wrażeń, jak i rodziny pragnące niezapomnianych wakacji. Nasza wizyta była krótka, ale doceniliśmy potencjał miasteczka: piękne plaże, bogate sklepy i gwarne życie nocne. Jeśli szukasz malowniczego wybrzeża, chcesz zrobić zakupy czy poczuć energię nocnego miasta, Tossa de Mar to wybór dla Ciebie.

Calella de Palafrugell

Choć sami nie dotarliśmy do tego uroczego miasteczka, to gorąco je polecamy. Tossa de Mar ma niesamowity klimat – budynki stoją tuż przy plaży! A skoro będziecie w okolicy, koniecznie odwiedźcie punkt widokowy Camí de Ronda Calella-Golfet. Widoki stamtąd są obłędne!

Beautiful scenic route GI-682

Embark on a scenic car journey from Tossa de Mar to Sant Feliu de Guíxols along the GI-682 road, and immerse yourself in a visual feast of breathtaking vistas. This remarkable route showcases a harmonious blend of majestic mountains and mesmerizing seascapes, offering a new perspective of nature at every turn. If you’re an enthusiast of picturesque routes and photo opportunities, we strongly recommend allocating time for this unforgettable experience. However, it’s important to note that, at times, the road can be challenging and demanding due to its curves and slopes.

scenic road costa brava GI-682

Gammarus Restaurant & Beach Club

W drodze na lunch trafiliśmy na ukryty diament – Gammarus Restaurant & Beach Club. Zachwycił nas swoim designem! Miejsce miało niesamowity klimat, idealny na niezapomniany posiłek. Z miejsca zamówiliśmy patatas bravas na przystawkę, a potem delektowaliśmy się pyszną paellą i świeżymi rybami. Dania nie tylko smakowały wyśmienicie, ale też pięknie wyglądały, co dopełniło całej przyjemności.

Gammarus Restaurant & Beach Club​
Gammarus Restaurant & Beach Club​ interior
Gammarus Restaurant & Beach Club​ entrance

Beach Club at Camping Cala Llevadó

Na naszej ukochanej plaży, tuż przy campingu, oddaliśmy się przyjemnościom Beach Clubu. To prawdziwie rajskie miejsce, które kusiło nas zachwycającymi widokami, miłą atmosferą i pyszną kuchnią. Chcąc nacieszyć się chwilą, wygodnie się rozsiedliśmy, by chłonąć otoczenie, towarzystwo, oszałamiający widok i oczywiście, przepyszne jedzenie. W karcie baru znalazły się tradycyjne tapas: kruche ośmiorniczki, soczyste kalmary, chrupiące patatas bravas, aromatyczne krokiety rybne i ciesząca się zaskakującą popularnością sałatka z kozim serem. To może nie najtańsza opcja, ale z całego serca polecamy to miejsce za doskonałe jedzenie i idylliczną lokalizację, które naprawdę podnoszą rangę posiłku.

Beach Club at Camping Cala Llevadó​
Coctail Bar at Camping Cala Llevadó​

Mas Molla Winery

W niedzielne popołudnie, kierując się impulsem, odwiedziliśmy lokalną winiarnię – Mas Molla. Choć trafiliśmy tam tuż przed zamknięciem, przemiły właściciel oprowadził nas po tym historycznym, rodzinnym gospodarstwie, produkującym wino od 700 lat! Skorzystaliśmy z okazji, by zaopatrzyć się w ich wyśmienite wina, których ceny wahają się od 2 do 5 euro za butelkę. Jeśli interesuje Cię zwiedzanie winiarni na Costa Brava, zdecydowanie polecamy dodanie tego uroczego miejsca do swojej trasy. Pamiętaj jednak, aby wcześniej skontaktować się z takimi miejscami w celu rezerwacji miejsca na wycieczkę i sprawdzenia godzin otwarcia – zapewni to płynne i przyjemne zwiedzanie.