Suzuki Grand Vitara 2 Off Road Modyfikacje. W tym poście podsumowujemy wszystkie informacje o naszej wyprawówce. Aktualizacja odbywa się przy każdej nowej modyfikacji lub przy wymianie istniejących części. Wszystkie linki na tej stronie są linkami afiliacyjnymi. Jeżeli chcesz wesprzeć nasze działania, kupuj klikając na link przy produkcie.
Pierwszą modyfikacją był zestaw zawieszenia Old Man Emu 20 mm wykonany przez australijską firmę ARB. Oprócz liftu daje nam on zwiększony komfort jazdy i znacząco przyczynia się do utrzymania przyczepności na drodze. Konieczne jest, aby poszczególne elementy zestawu były indywidualnie dopasowane do samochodu. Mając to na uwadze polecamy zakup oraz montaż w warsztacie specjalizującym się w samochodach 4×4.
Oprócz zawieszenia kupiliśmy nowe opony. Wybór padł na Yokohama Geolandar A/T G015 w rozmiarze 235/70/16 z białymi napisami. Ten Model jest bardzo cichy na drodze, ma dobre właściwości zimowe i spisuje się świetnie nawet nawet na mokrej nawierzchni. W błotnistym terenie szybko się zapycha, a ponowne oczyszczenie zajmuje dużo czasu. Przejechaliśmy na tych oponach około 50 tysiącach kilometrów i możemy je szczerze polecić.
Oprócz nowych opon zakupiliśmy felgi o wymiarach 7×16 5×114,3 i ET +20 firmy Snake4x4. Pozytywny ET przenosi oponę dalej na zewnątrz. W porównaniu do oryginalnych felg jest to około 4cm. Auto ma szerszy rozstaw osi i oczywiście wygląda dużo lepiej.
Kolejnym dużym ulepszeniem był nowy bagażnik dachowy. Wybór padł na model Slimline II południowoafrykańskiej firmy Front Runner Outfitters. Jest on nie tylko bardzo atrakcyjny wizualnie, ale można go również idealnie rozbudować o różne modyfikacje. Bagażnik dachowy ma wymiary 1762 mm x 1255 mm. Pakiet zawiera nowe relingi dachowe. W porównaniu z oryginałem są one znacznie bardziej płaskie i mają więcej punktów mocowania.
Wybrany przez nas namiot ma 130 cm szerokości i 240 cm długości. Jest również najniższy (216 mm) i najlżejszy na rynku (43 kg). Jest to namiot dachowy Front Runner Feather-Lite. Przestrzeń wystarcza dla dwóch dorosłych osób i może być przedłużona dodatkowym namiotem. Okna zapewniają nieograniczony widok we wszystkich kierunkach – okna dachowe można w zależności od potrzeb otwierać lub zamykać na świeże powietrze, słońce lub niebo pełne gwiazd.
Wybrana przez nas markiza to model Front Runner Easy-Out. Po rozłożeniu ma 1,4 m szerokości i 2,1 m długości – idealny rozmiar dla mniejszych pojazdów. Dodatkowo jest odporny na działanie wody i promieni UV. Składa się i rozkłada w mniej niż minutę. Wyraźna rekomendacja jako modyfikacje dla wszystkich entuzjastów outdooru.
Ze względu na podatność na uszkodzenia reduktora i chłodnicy było dla nas jasne, że będziemy musieli zakupić osłonę podwozia do Grand Vitary. Wybór padł na zestaw aluminiowych nakładek o grubości 6 mm. Wykorzystują one fabryczne otwory i gwinty w ramie pojazdu. To tak właściwie najważniejsza modyfikacja naszego Suzuki Grand Vitara.
40-calowy dodatkowy reflektor FX1000-CB SM firmy Front Runnter Outfitters zawiera 40 wytrzymałych, wysokowydajnych diod LED z technologią OSRAM. Oświetlenie jest możliwe do odległości 635 m przy jasności 8000 lumenów. Certyfikat ECE pozwala na zastosowanie dodatkowego reflektora do użytku na drogach publicznych.
Muzyka jest niezbędnym elementem każdego udanego krótkiego urlopu. Wybierając radio 2DIN kierowaliśmy się dwiema głównymi cechami. Radio powinno mieć dobrą jakość dźwięku i możliwość podłączenia telefonu do aplikacji Google Maps. Zdecydowaliśmy się na Sony XAV-AX100 (telefon komórkowy z systemem Android) jako idealne radio do naszych celów. Za to radio Sony XAV-AX1000 można podłączyć do systemu iOS Iphone.
Całkowicie syntetyczny olej Motul 8100 X-cess 5W40 dedykowany jest do silników benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych. Przede wszystkim wybrany przez nas olej znacząco redukuje konsumpcję paliwa oraz wydłuża żywotność jednostki napędowej. Poprzez unikalną recepturę chemiczną, temperatura i ciśnienie oleju osiągane są znacznie szybciej niż w przypadku stosowania podobnych wyrobów.
Jakiś czas temu nakręciliśmy film z naszym Suzuki Grand Vitara 2 i jego modyfikacjami. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami, a bardzo chetnie na nie odpowiemy.
Podsumowanie naszego bałkańskiego wyjazdu. Podczas dwóch tygodni odwiedziliśmy Chorwację, Bośnię i Hercegowinę, Czarnogórę oraz Albanię.
Wywiad z Bartkiem. Miłośnikiem Volkswagena T3, który przerobił swojego podróżniczego busa na mobilną kawiarnię na kółkach - Bus Café.
Są takie urządzenia o których nie wiedziałeś jak bardzo są Ci potrzebne dopóki nie pojawiły się w Twoich rękach - tak mieliśmy właśnie ze stacją zasilania ECOFLOW River Max.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |